شناسهٔ خبر: 163497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به مناسبت عید سعید فطر

بیات منش خوزستان مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه کارکنان خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی در استان و عموم مردم شریف استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، در آستانه عید سعید فطر، مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، طی پیامی عید سعید فطر را به کارکنان خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی در استان و عموم مردم شریف استان و هموطنان گرامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

اللهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود والجبروت و اهل العفو و الرحمه و اهل التقوی و المغفره ...

ماه مبارک رمضان فرصتی بود برای خودسازی نفس و راز و نیاز با معبود بی همتا. خدا را شکر که امسال نیز این فرصت را یافتیم تا با تمام وجود از خدای خود تقاضای عفو و بخشش کنیم.

بی گمان ثمره ماه مبارک رمضان در ایستگاه فطر به بار می‏نشیند و پاداش یک ماه بندگی ثبت می شود.

 عید سعید فطر جلوه زیبای عشق ذاتی انسان به پروردگار یکتا و لحظه ای است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این بازگشت به ستایش باری تعالی به جشن و سرور می‏پردازد.

امیدوارم که با استفاده از فرصت‌های این ماه مهمانی خدا، توانسته باشیم در راه رسیدن به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی گام‌های مؤثرتری برداریم.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه پر خیر و برکت رمضان، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه هموطنان، به ویژه همکاران خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی در استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خدای متعال سلامت و سعادت را برای همگان آرزومندم.